Dzisiaj jest: Środa 1 Października 2014 Imieniny obchodzą Benigna, Cieszysław, Danuta, Dan, Danisz, Igor, Jan, Remigiusz Do końca roku zostało 92 dni. Zodiak: Waga

Godziny pracy świetlicy PDF Drukuj Email
sobota, 30 sierpnia 2014 20:39

W roku szkolnym 2014/2015 ulegają zmianie godziny pracy świetlicy szkolnej.

Od poniedziałku do piątku świetlica będzie czynna

w godzinach od 700 do  755 oraz od 1130 do 1515

( po godzinie 14 25-osobisty odbiór dziecka przez rodziców lub wyznaczonych opiekunów- BRAK ODWOZU)

Aby dziecko zostało objęte opieką świetlicową rodzice winni złożyć w sekretariacie szkoły odpowiedni wniosek

(druk do pobrania w sekretariacie w dniu 1 września).

Pomyślnych wiatrów PDF Drukuj Email
poniedziałek, 30 czerwca 2014 21:20

Ostatni raz z moją klasą...

Te słowa błąkały się w głowach naszych trzecioklasistów pewnie już od dłuższego czasu, choć zapewne do niedawno nie budziły negatywnych emocji. Jednakże 27 czerwca, gdy wreszcie nadszedł upragniony dzień zakończenia roku szkolnego, poczuli, że coś bezpowrotnie i drastycznie się skończyło.

Poprawiony: poniedziałek, 30 czerwca 2014 21:36
Więcej…

MIGAWKI Z ZIELONEJ SZKOŁY PDF Drukuj Email
poniedziałek, 23 czerwca 2014 11:43

REWAL 2014

To już siódmy rok z rzędu, kiedy uczniowie naszej szkoły spędzili czas nad Morzem Bałtyckim w ramach „zielonej szkoły”. Prawie dwutygodniowy pobyt w Rewalu dostarczył 45-osobowej grupie wielu atrakcji i niesamowitych wrażeń.
            Mogliśmy na własne oczy zobaczyć i podziwiać nadmorską faunę i florę. Zwiedziliśmy ciekawe zabytki Pomorza Zachodniego. Każdy zapewne zapamięta Fort Gerharda w Świnoujściu, Muzeum Oręża Polskiego w Kołobrzegu czy molo w Międzyzdrojach.                              Do innych atrakcji jakie zapewniało nam Biuro Podróży „Wiking” z Krakowa należy udział w poligonie wojskowym.

Podzieleni na dwie grupy wiekowe, przeszliśmy niezłą musztrę wojskową, Zdobywaliśmy liczne sprawności i odkrywaliśmy ukryte dotąd talenty. Nieźle też poradziliśmy sobie z komarami, które czyhały na nas, gdy umorusani wyłoniliśmy się z bagien i lasów.       W kolejnych dniach pobytu – oprócz plażowania – mogliśmy brać udział w imprezach przygotowanych przez naszych opiekunów: p. B. Maj, p. E. Wójcik, p. D. Żabę, p. B. Grojec, p. Z. Słabego. Ci z uczestników, którzy nad morzem byli po raz pierwszy musieli przejść chrzest morski, aby z szczurów lądowych stać się pełnoprawnymi wilkami morskimi  (TRZEBA BYŁO TO ZOBACZYĆ!) Każdy z nich spisał się świetnie. Potwierdzeniem morskich umiejętności było imię nadane przez Neptuna (A. Jaskólskiego) oraz akt chrztu wręczony na zakończenie pobytu. Najmłodsi uczestnicy „zielonej szkoły” świetnie bawili się w pirackiej przygodzie.           Niezapomnianych wrażeń dostarczyły nam rejs statkiem po Bałtyku, a także spacery plażą o zachodzie słońca. Opiekunowie zadbali też o nasze podniebienia. Każdy dla ochłody otrzymał" słodkie co nieco" – czyli darmowe lody, pizzę i zapiekanki.

Acha! Byliśmy też w Parku Wodnym w Kołobrzegu – i też nie musieliśmy płacić za wstęp. Kieszonkowe zostawiliśmy na następną „zieloną szkołę”. Już na nią czekamy i zachęcamy tych, którzy wahali się w tym roku szkolnym.

ŻEGNAJ PRZYGODO. AHOJ!!
 ODWIEDŹ GALERIĘ

(komplet zdjęć, prawie 2,5 GB, można pobrać z  serwera szkolnego)

B.M.

Poprawiony: wtorek, 01 lipca 2014 13:10

Wycieczka w Góry Stołowe PDF Drukuj Email
Wpisany przez Anetta Kowal
niedziela, 25 maja 2014 19:31

W dniach 15-16 maja 2014r odbyła się wycieczka do Kotliny Kłodzkiej i Gór Stołowych. W wycieczce wzięli udział uczniowie z klas: IV, IA ,IIA ,IIB i IIIA łącznie 34 osoby . Opiekunami grupy byli pani A. Kowal ,   pani A. Strzałka  oraz  pan M. Pogłódek.      Spod szkoły wraz z panią przewodnik Lidią Musiał wyruszyliśmy o godz. 6.30  . Po około czterogodzinnej podróży dotarliśmy do Kopalni Złota w Złotym Stoku.  Niestety nie udało się nam  znaleźć złota, ale mieliśmy szczęście zobaczyć  gnoma , który niektórych z nas nieźle wystraszył . Było bardzo śmiesznie i  mimo niskiej temperatury świetnie się bawiliśmy.

Następnym punktem były Wambierzyce : Bazylika- Sanktuarium Matki Bożej , Królowej Rodzin oraz   Ruchoma Szopka z licznymi małymi postaciami z biblii i nie tylko.

Po nałożeniu ciepłego okrycia ruszyliśmy w góry gotowi podbijać najwyższe szczyty , spędziliśmy tam 3 godziny . Było ciężko, ale mimo wielu upadków opłacało się – widok ze szczytu Szczelińca Wielkiego  na okolicę  był przepiękny .
                   Po wyczerpującej  wędrówce w labiryntach górskich dotarliśmy na obiad do ośrodka „ Pod Szczelińcem" . Zakwaterowanie,  obiadokolacja i regeneracja sił trwały nie więcej niż 2 godziny i  już o 20.30 zaczęliśmy pląsać w rytmach naszych ulubionych piosenek na dyskotece . O 22.00 rozpoczęła się cisza nocna i wszyscy znaleźliśmy się w pokojach.
              Nazajutrz po śniadaniu spakowaliśmy swoje rzeczy i ruszyliśmy w dalszą podróż po urokliwej krainie . Pierwszym punktem była pijalnia wód w Kudowie Zdrój , następnym Muzeum Zabawek , a potem znów pijalna  wód zdrowotnych tym razem w Dusznikach Zdrój oraz uroczy dworek Chopina , w którym koncertował artysta.  Niezapomnianych wrażeń doznaliśmy w Kaplicy Czaszek  w Czermniej , gdzie  widok tysiąca ludzkich czaszek nad naszymi głowami  i pod nogami skłaniał nas do zadumy i refleksji nad ludzkim życiem.    Ostatnim punktem wycieczki było Kłodzko , gdzie czołgaliśmy się w  labiryntach Twierdzy Kłodzkiej . Najmniejszy korytarz miał tylko 90 cm wysokości , ale nikt w nim nie utknął, pomimo , że  niektórzy z nas odkryli u siebie klaustrofobię.

Po pysznym obiedzie w pizzerii „Palermo” , wyruszyliśmy w drogę powrotną do domu. Pod szkołą czekali już na nas rodzice. Uśmiechnięci i zadowoleni wróciliśmy do domów.                                         Dziękujemy  naszym opiekunom oraz niezastąpionej Pani przewodnik  za udana wycieczkę i liczymy na więcej w przyszłym roku szkolnych ;)

Uczestnicy wycieczki   - uczniowie klasy 2a

Poprawiony: wtorek, 24 czerwca 2014 21:10

Nasze klasy PDF Drukuj Email
czwartek, 12 czerwca 2014 07:25

Rok szkolny 2013/2014 dobiega końca. Zapraszamy do naszej galerii, w której można zobaczyć, jak wyglądają uczniowie po roku wytężonej pracy. Niestety, nie wszyscy znaleźli się na fotografiach- niektórzy byli nieobecni w szkole, inni- nie mieli ochoty utrwalić swego wizerunku na tle klasy.

Większość zdjęć została wykonana przez Jagodę Madej w Dniu Patrona Szkoły- 28 maja 2014 r.

NASZE KLASY

Poprawiony: piątek, 13 czerwca 2014 08:39

<< pierwsza < poprzednia 1 2 3 4 następna > ostatnia >>

Strona 1 z 4
Naszą witrynę przegląda teraz 7 gości

Copyright © 2014 ZS w Wierzchowisku. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Joomla! jest wolnym oprogramowaniem dostępnym na licencji GNU GPL.